Репозиторий БГМУ
    • русский
    • English
  • English 
    • русский
    • English
  • Login
ISSN 2521-6562 online
View Item 
  •   DSpace Home
  • Материалы съездов, конференций, семинаров
  • 2022
  • Актуальные проблемы довузовской подготовки
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Материалы съездов, конференций, семинаров
  • 2022
  • Актуальные проблемы довузовской подготовки
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Анализ результатов обучения слушателей дневного подготовительного отделения

Thumbnail
View/Open
98-101.pdf (688.3Kb)
Date
2022
Author
Якимова, Е. Ф.
Толстой, В. А.
Сахно, И. П.
Metadata
Show full item record

Abstract

В статье представлена информация об организации учебного процесса на подготовительном отделении для белорусских граждан; проводится анализ результатов обучения слушателей 2020–2021 учебного года.
 
The article provides information on the organization of the educational process for Belarusian students of the faculty of Career Guidance and preUniversity Training. Autors anzlyze learning outcomes of students in 2020–2021 academic year.
 

Description

Якимова, Е. Ф. Анализ результатов обучения слушателей дневного подготовительного отделения [Электронный ресурс] / Е. Ф. Якимова, В. А. Толстой, И. П. Сахно // Актуальные проблемы довузовской подготовки : материалы VI междунар. науч.-метод. конф., Минск, 27 мая 2022 г. / под. ред. Н. К. Альховика. - Минск : БГМУ, 2022. – С. 98-101.
URI
http://rep.bsmu.by:8080/handle/BSMU/36120
Collections
  • Актуальные проблемы довузовской подготовки [70]

Белорусский государственный медицинский университет | Библиотека БГМУ | Contact Us
opendoar.orgscholar.google.comrepositories.webometrics.inforoad.issn.org
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Белорусский государственный медицинский университет | Библиотека БГМУ | Contact Us
opendoar.orgscholar.google.comrepositories.webometrics.inforoad.issn.org