Экскурсійныя заняткі у сістэме вышэйшай адукацыі: метадычны аспект
Excursion lesson in the system of higher education: methodological aspect
Аннотации
У артыкуле разглядаецца экскурсійны занятак як найбольш
атрактыўная форма засваення ведаў. Аўтар звяртае ўвагу, што пры падрыхтоўцы
і правядзенні такога віду заняткаў прымяненне суб’ектнага падыходу і
тымбілдынгавага метаду дае высокі каштоўнасна-арыентаваны і рэкрэацыйны
эфект. Робіцца акцэнт на тым, што структура экскурсійных заняткаў падобная да
структуры семінарскіх заняткаў, аднак не з’яўляецца тоеснай ім. Прыводзіцца
схематычны прыклад правядзення экскурсійных заняткаў на базе Беларускага
дзяржаўнага архіва навукова-тэхнічнай дакументацыі. The article considers excursion lessons as the most attractive form of
learning. The author draws attention to the fact that in the preparation and conduct of
this type of training, the use of the subjective approach and the team building method
gives a high value-oriented and recreational effect. Emphasis is placed on the fact that
the structure of the excursion lesson is similar to the structure of the seminar lesson,
but is not identical to it. A schematic example of a guided tour based on the Belarusian
State Archive of Scientific and Technical Documentation is given.
Библиографическое описание
Масейчук, Л. І. Экскурсійныя заняткі у сістэме вышэйшай адукацыі: метадычны аспект [Электронный ресурс] / Л. І. Масейчук // Актуальные проблемы довузовской подготовки : материалы VI междунар. науч.-метод. конф., Минск, 27 мая 2022 г. / под. ред. Н. К. Альховика. - Минск : БГМУ, 2022. – С. 187-190.