Показать сокращенную информацию

dc.contributor.authorБыстрова, Т. С.
dc.date.accessioned2020-05-21T06:32:24Z
dc.date.available2020-05-21T06:32:24Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://rep.bsmu.by:8080/handle/BSMU/28284
dc.descriptionThe article explains the importance of studying the text in a foreign language class, namely the study of metatext elements. Metatext exists only in the text and cannot be autonomous. When studying RCTs, a foreign student is faced with the fact that any text has a metatext potential that can be fully developed, partially or not at all.ru_RU
dc.description.abstractВ статье объясняется важность изучения текста на занятиях иностранного языка, а именно изучения метатекстовых элементов. Метатекст существует только в тексте и не может быть автономным. При изучении РКИ иностранный учащийся сталкивается с тем, что любой текст обладает метатекстовым потенциалом, который может быть развернут полностью, частично либо не развернут совсем.ru_RU
dc.description.abstractThe article explains the importance of studying the text in a foreign language class, namely the study of metatext elements. Metatext exists only in the text and cannot be autonomous. When studying RCTs, a foreign student is faced with the fact that any text has a metatext potential that can be fully developed, partially or not at all.
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГМУru_RU
dc.subjectЯзыкознаниеru_RU
dc.titleМетатекстовые показатели как средства связности текста в курсе РКИru_RU
dc.typeArticleru_RU


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию