Моўныя механізмы інтэрпрэтацыі Чарнобыльскай трагедыі (на матэрыяле вербальных асацыяцый)
Аннотации
У дадзеным артыкуле прыведзена інфармацыя аб асацыятыўна–вербальным эксперыменце. Гэты эксперымент быў праведзены ў канкрэтнай сацыяльнай групе (студэнты медыцынскага ўніверсітэта) пасля прагляду кароткаметражнага фільма «Дзверы», уякім узгадваецца катастрофа на Чарнобыльскай АЭС. Мэта эксперымента – прааналізаваць, як трагедыя канца ХХ стагоддзя ўспрымаецца сучаснікамі, выявіць характар асацыяцый у кагнітыўнай свядомасці носьбітаў мовы
(прадстаўнікоў маладога пакалення беларусаў). This article provides information about the associative-verbal experiment. This experiment was conducted in a specific social group (medical university students) after
watching the short film «Th e Door » which mention s th e traged y o n th e Chernobyl
NPP. The purpose of the experiment is to analyze how the tragedy of the end of the
twentieth century is perceived by contemporaries, to reveal the nature of associations in the cognitive consciousness of native speakers (representatives of the young generation of Belarusians).
Библиографическое описание
Грынкевіч, А. І. Моўныя механізмы інтэрпрэтацыі Чарнобыльскай трагедыі (на матэрыяле вербальных асацыяцый) = The linguistic mechanisms (tools) of the Chernobyl tragedy interpretation (based on the verbal association peculiarities) / А. І. Грынкевіч, А. А. Носік // Беларусь - Индия - Россия: сотрудничество в области преподавания русского языка как иностранного: материалы интернет-конференции, Москва, 13 нояб. 2018 г. / редкол.: Т.Н. Мельникова (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГМУ ; Науч. мир, 2019. – С. 45-49.