Асноўныя напрамкі, якія вызначаюць эфектыўнасць выкладання рускай мовы як замежнай
Аннотации
Праца адлюстроўвае асноўныя псіхолага-педагагічныя і арганізацыйныя ўмовы, якія забяспечваюць паспяховасць выкладання рускай мовы як замежнай у замежнай аўдыторыі. Падкрэсліваецца неабходнасць зняцця псіхалагічных і культурных бар’ераў пры засваенні
студэнтамі новай для іх знакавай сістэмы. Прапануецца выкарыстоўваць тэст-заданні, якія дапамагаюць зразумець унутраны свет слухачоў. Робіцца акцэнт на ўменні самаўдасканальвацца ў засваенні замежнікамі лексічных адзінак рускай мовы. The work reflects the main psychological, pedagogical and organizational
conditions that ensure the success of teaching russian as a foreign language in a foreign audience. The necessity of removing psychological and cultural barriers when students master a new sign system for them is emphasized. It isproposed to use test tasks that help to understand the inner world of students. The emphasis is on the ability to improve themselves in the developmentby foreigners of the lexical units of therussian language.
Библиографическое описание
Наумчык, В. М. Асноўныя напрамкі, якія вызначаюць эфектыўнасць выкладання рускай мовы як замежнай / В. М. Наумчцк, Р. П. Наумчык // Технологии обучения русскому языку как иностранному и диагностика речевого развития : материалы XX Междунар. науч.-практ. конф. посвящ. 45-летию каф. белорус. и рус. языков УО БГМУ, 3 окт. 2019 г. / редкол.: Т. Н. Мельникова (отв. ред.) [и др.]. – Минск, 2020. – С. 150-154.